eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej? › Re: Czy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej?
  • Data: 2013-05-21 09:57:29
    Temat: Re: Czy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > 1. Uciazliwosc na czas robot

    Jak powstawała jego kanalizacja to inni mieli uciążliwość czy on płacił
    odszkodowania?

    > 2. Nie ma zadnej gwarancji, ze jasnie pan wykonawca rzeczywsicie
    > doprowadzi do stanu "sprzed" (jak juz tu wraznie napisal "uzytkownik")

    Na tym poziomie nie ma co dyskutować. Bo to są fobie - Ty po prostu
    zakładasz że będzie źle.

    > Jesli jest ktos naiwny, ze tak, to rownie dobrze mozna uznac, ze po prostu
    > daruje. Wykonawca sobie w glowie pouklada, ze to rola inwestora, inwestor,
    > ze wykonawcy.

    ROTFL. Robiłeś coś kiedyś czy tak teoretyzujesz? Inwestor nie będzie mógł
    zakończyć budowy przed przywróceniem stanu pierwotnego.

    > A potem szukaj wiatru w polu.
    > Powiedz - jestes wykonawca, takim co nabiera ludzi i psuje im podworka?

    Nie, nie jestem ani takim co psuje ani takim co nie psuje. Co to ma do
    rzeczy?

    Aha znowu ze skrajności w skrajność.

    Pozdrawiam
    Ergie