  • Data: 2009-11-08 10:02:38
    Temat: Re: Czym grzac najtaniej
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam pisze:

    > Tez sie nad tym zastanawialem :) raczej nie dla siebie ale dla rodziców
    > - gdyby brykieciarnie dzialaly tak jak dawniej mlyny :) - tzn skupuja od
    > Ciebie wierzbe w calosci a jako zaplate daja gotowy brykiet, to moze by
    > sie to oplacalo... Ale to z hektar by trzeba obsadzic conajmniej.
    >
    > Adam

    No to teraz pytanie z beczki praktycznych:
    Mam na działce małą pryzmę konarów z wierzb, które wycinałem przed ponad
    rokiem. Słyszałem - nie wiem czy to prawda - że wierzba średnio nadaje
    się na opał, bo pono nie chce się palić. Czy rozdrabniarka by zaradziła
    temu? Czy do pieca na ekogroszek można wsypać takie zasuszone,
    rozdrobnione gałęzie i będzie się palić? :-)

    pozdr.
    robercik-us