  • Data: 2009-11-08 20:51:58
    Temat: Re: Czym grzac najtaniej
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hd78pa$tbe$1@news.onet.pl...

    > To jest poklosie "przygod" poprzednich pokolen, jestesmy czescowo
    > wychowani przez ludzi, ktorzy wiedzieli co to znaczy niedostatek
    > zywnosci - przynajmniej nasi dziadkowie (chocby wojna). Nastepne pokolenia
    > nie beda mialy takich wyrzutow.

    Oby nie musialy miec. :-)
    Przed druga wojna swiatowa w Wielkiej Brytanii w ogole zrezygnowano z
    rolnictwa twierdzac ( i slusznie), ze wszystko mozna sobie kupic "za woda" i
    nie trzeba nic uprawiac samemu. Przyszla wojna i zweryfikowala stanowisko.
    :-) Po czesci dla tego UE wpadla na pomysl dotowania - w uproszczeniu -
    deficytowego rolnictwa. Niby wszystko mozna sobie kupic, tyle ze nie zawsze.
    No ale to historia. Dzis to podobno nowa lepsza era no i wiesz ten pamietny
    21 wiek. :-)
    Zywnosc to zywnosc, nie zawsze i nie wszedzie jest pod dostatkiem. Tacy
    mieszkajacy w dzungli niezle musza sie napocic co dzien by co kolwiek zjesc.
    To z pewnoscia nie na temat, ale uczy pokory, stad tez moje rozterki.

    Pozdro.. TK