  • Data: 2013-04-18 19:33:03
    Temat: Re: Czym i jak wypłukać instalację wodną w domu?
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 18 kwietnia 2013 00:16:30 UTC+2 użytkownik nadir napisał:
> [...]
    cytrynowym się nie rozpuszcza. Tylko kwasek trzeba najpierw w wodzie
    rozpuścić. Tak na wyrost piszę bo jak sobie nie możesz poradzić w takiej
    prostej sytuacji to kto wie czy nie zasypiesz osadu kwaskiem i znowu
    będziesz gitarę zawracał.

    > Osad rozpuszcza się w kwasku i occie. To jaki ma w takim razie skład?

    KAMIX nazywa się właściwy preparat. Nie zawracaj sobie dupy z octami,
    kwasami. To pewny środek i ma dopuszczenie przez PZH. Na dodatek nie dość że
    żre kamień jak siki śnieg to jeszcze jest tani.

    Lotny jesteś jak płyta chodnikowa.
    A zapytałeś jaka jest jego instalacja?

    Preparat nie jest zalecany do ocynku.
    http://www.e-apex.pl/odkamieniacz-kamix-worek-25kg-p
    -3.html

    Firma ukrywa skrzętnie skład. Pomyślałem sobie, że musi mieć
    w tym cel.
    Ustaliłem skład preparatu.
    I rzeczywiście; KAMIX to kwas amidosulfonowy (amidosiarkowy)
    sprzedawany z przebitką 400%
    25 kg na aleale za przykładowo 116 zł.
    g.