eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domCzym przykleić kafelki do blaszanej pokrywy okna rewizyjnego?Re: Czym przykleić kafelki do blaszanej pokrywy okna rewizyjnego?
  • Data: 2009-11-23 14:06:30
    Temat: Re: Czym przykleić kafelki do blaszanej pokrywy okna rewizyjnego?
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    Irokez pisze:
    > Witam.
    >
    > Czym przykleić kafelki do blaszanej pokrywy okna rewizyjnego?
    >
    > Małe okienko rewizyjne, gdzie kafel był wielkości tego wieka przykleiło
    > sie ładnie na klej i się trzyma. Problem w tym, że druga pokrywa jest
    > większa od kafelek więc po wziciu potem tego w łape blaszka się wygieła
    > i klej puścił.
    Ja kleiłem gres na metalowe elementy (stalowe profile 10x5cm) płytki
    zwykłym klejem "elastycznym" (jakiś atlas chyba?), tym samym którym
    kleiłem płytki na kartongips itp. Trzyma się jak wściekłe, a że
    ostatnio przy wymianie kotła CO musiałem parę elementów wywalić - to
    próbowałem odrywać płytki z . Płytka w 3 miejscach złamana, profil
    metalowy pogięty, a klej nadal trzymał.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173