  • Data: 2021-03-14 20:27:29
    Temat: Re: Czym się grzać....jak nie gazem?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Ale 12 tys. dolarów, palcuj łechtaczką myszkę, palcuj! ;)

    I wszystko jasne. Zapomniałem ze w tym swiecie wszystko sie liczy w
    dolarach.

    > Widzisz, muszę w takim razie głębiej poczytać, bo tylko liznąłem o
    > BTC.

    > Przy prędkościach światłowodowych to chyba nie stanowi problemu.
    > Fakt że przesył też pożera energię, ale nieporównywalnie mniej.

    To nie jest kwestia predkosci, bardziej swiatopoglądu, braku zaufania
    do rzadów, korporacji etc.
    Ale moze tylko moda bo powstaja po prostu nowe korporacje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,