  • Data: 2009-11-27 00:06:56
    Temat: Re: Czym sterowany jest rekuperator ?
    Od: zbooY <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Lis, 09:44, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Za samo sterowanie CO2?

    > I dlatego na stronach dotyczacych rekuperacji pisza o 80% ucicczce ciepla
    > przez wentylacje grawitacyjna.

    zamiast pisac, ze 1/3 kosztow systemu to centrala rekuperacyjna, ktora
    ogranicza ucieczkę ciepla w 80% przy i tak zaizolowanym budynku
    pozostale koszty czyli kanaly, anemostaty oraz robocizna to 2/3 a to i
    tak musisz zakupic by miec dotleniony budynek nawet jakbys instalowal
    bez rekuperatora
    maja na razie zły marketing bo i tak ludzie to kupią jesli wiedzą o co
    chodzi :-)

    z.