  • Data: 2009-11-29 19:40:01
    Temat: Re: Czym sterowany jest rekuperator ?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Midura" <j...@...krakow.pl> napisał w wiadomości
    news:2buau6xa8h.ln2@m.krakow.pl...

    > A co się robi w mieszkaniach z wentylacją grawitacyjną, w których ona
    > całymi dniami nie działa? (i nie chodzi tylko o zbytnie uszczelnienie
    > domu, ale też o przyczyny np. związane z pogodą).

    Wtedy kiedy jest najbardziej potrzebna, znaczy zima w wiekszosci chyba
    jednak dziala. Skoro przewazajaca wiekszosc tego grona zyje do dzis to chyba
    jednak dziala. Latem i tak mozna otworzyc okna bez zadnego problemu, ja na
    taras z uwagi na dzieci praktycznie w ogole nie zamykam a i zapach swierzego
    powietrza z za okna tez bywa przyjemny. Najwiekszy problem to latajace
    letnie tygrysy.

    Pozdro.. TK