  • Data: 2010-01-16 13:13:52
    Temat: Re: Czym wykanczac skosy na poddaszu?
    Od: "K" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zrobić szkielet betonowy, wypełniony trwałym materiałem budowlanym i
    > ocieplić od zewnątrz styropianem klejonym na całej powierzchni i zapianować
    > spoiny. Dach wykonać jako atrapę.
    > Nie chodzi mi o żaden materiał typu płyty czy panele czy boazeria. Chodzi o
    > sam kłopot ze szczelnością technologii wełnianej.

    a jak widzisz wykonczenie poddasza w systemie plyt warstwowych, cos jak to:

    http://tinyurl.com/yzdtntp

    chcialbym dac to na standardowa wiezbe drewniana, pytanie dotyczy szczelnosci
    tego systemu (brak sciany kolankowej) i ewentualnych pomyslow dot. wewnetrznej
    warstwy ocieplenia. musze rozprowadzic przewody wentylaji z pustki nad jetkami
    na parter, moze miedzy krokwiami, a calosc zamknac jeszcze styro 10 cm pod
    krokwiowo?

    Jestem zdesperowany, bo musze uzyskac dach ponizej 0,15 a tak jak pisalem
    powyzej brak scianki kolankowej (i brak mozliwosci podwyzszenia ze wzgledow
    estetycznych)

    pozdro