  • Data: 2018-09-28 18:04:38
    Temat: Re: Czym zabezpieczyć więźbę?
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-28 o 13:02, abomito pisze:

    > Bo na spuszczela to tylko ciśnieniowa zapewnia.
    Podobno moja była tak robiona ale wątpię w skuteczność na mokrym
    drzewie, zresztą na przekroju było widać że tylko powierzchnia była
    pomarańczowa.
    Widać po tym że jak drzewo wyschnie powtórna konserwacja jest potrzebna,
    podoba mi się pomysł Budynia z opryskiwaczem, szybkie i chyba skuteczne
    to powinno być.

    Były kiedyś pestycydy doglebowe, ale działały kontaktowo na wszystko,
    więc wycofali.
    > Ale: jak to były małe otworki i pył, to był kołatek.Najlepszy był na to antox-
    jeżeli jeszcze jest.A jeśli większe dziurki- tak 3-5 mm, to spuszczel.Ale się
    przepotwarczył i odleciał.No, może zdechł bezpotomnie, jak impregnat mu zaszkodził.

    Mam nadzieję że mu skutecznie zaszkodził :)
    Ale przegląd więzby trzeba zrobić.

    --
    Pozdr
    Janusz