  • Data: 2019-02-26 12:58:59
    Temat: Re: Czyste powietrze :)
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26.02.2019 11:35, Budyń wrote:
    > jesli prawdą jest ze kilka procent najbogatszych ludzi ma 90% majątku ludzkosci to
    ja jestem jak najbardziej ze pionowymi transferami w dół.

    Ot i logika :-(
    Rozumujesz jak typowe dziecko, które nie rozumie, że za te "transfery"
    to płaci nie bogaty właściciel fabryki ale odbiorca końcowy, czyli
    właśnie biedni na dole *kupując drożej*!
    Ludzie są przekupowanie własnymi pieniędzmi. Stopień zdebilenia IMO
    przekroczył rubikon.

    > Jesli jak proponujesz zostawisz ludziom pieniądze w kieszeniach i nadal będzie
    "wolny" rynek to szybciutko te pieniądze przetransferują się w górę do najbogatszych.

    NIE MA żadnego wolnego rynku, żyjemy dławieni podatkami i gnębieni
    regulacjami. Nie ośmieszaj się powtarzając te lewackie brednie.
    Jeszcze regulacje to pikuś, progresywny pod. dochodowy i redystrybucja
    to jest rak, którego trzeba wyciąć!

    > Ciekawe jak sprawdziłby sie pomysł zeby nikt nie mógł zarabiać więcej niż milion x
    średnia :-) Albo nie mógł miec majątku wiekszego niz x razy średni. X spore, niech
    mają
    Pozbawianie ludzi motywacji do spełniania marzeń to faszyzm.
    Niby na jakiej innej podstawie niż faszystowka, chciałbyś wprowadzić
    taki pomysł?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info