  • Data: 2019-03-01 11:03:57
    Temat: Re: Czyste powietrze :)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 27 Feb 2019 06:41:12 -0800 (PST), w
    <9...@g...c
    om>, s...@g...com
    napisał(-a):

> [...]
    ograniczona moca i maja jeszcze mniejsza sprawnosc. Jak ktos wyznaje religie co cie
    CO2 nazywa powinien grzac metoda w ktorej powstaje go jak najmniej. Najmniej powstaje
    jak grzac u siebie w domu odnawialnym paliwem w kotle o duzej sprawnosci. I taki
    model powinien byc w Polsce w jakis sposob promowany. Lasow mamy do oporu. Odpadow z
    przetworstwa drewna tez mamy do oporu. Spaliny z mojego pieca na pelet nie maja
    zadnego zapachu. To chyba o czyms swiadczy.

    > Zamiast tego to niemcy pala polskim drewnem w swoich elektrowniach i sie chwala jak
    to odnawialnie energie produkuja.

    W tych wiatrowych.