  • Data: 2019-03-01 10:18:16
    Temat: Re: Czyste powietrze :)
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 01.03.2019 10:06, Budyń wrote:
    > twoim argumentem jest slogan?

    Doedukuj się. Nie ma tu miejsca i czasu aby pisać długie elaboraty.
    Ten slogan to istota faszyzmu.
    Istota faszyzmu polega na przekonaniu, że państwu wolno wszystko -
    dowolnie absurdalny pomysł może zostać zamieniony w obowiązujące prawo.
    Jest to przeciwieństwo indywidualizmu.

    > 1 nie, dzieci sa swoje wlasne

    Dzieci są rodziców

    > 2 ale podlegaja procesowi wychowawczemu za który odpowiadaja rodzice

    Rodzice odpowiadają za SWOJE dzieci a nie za jakiś "proces wychowawczy".
    Rodzice nie odpowiadają za CUDZE dzieci.
    Państwo nie odpowiada za NIKOGO!

    > 3 panstwo powinno ich wspierac

    wsparcie powinno ograniczać się do ochrony prawnej, która zresztą
    powinni mieć wszyscy obywatele.

    > 4 w swoim najlepszym interesie, bo panstwo to spoleczenstwo. "nic przeciw panstwu"
    mi pasuje, z tym ze nie mozna pomylic panstwo z rządem

    Bez określenia prerogatyw państwa jest to puste stwierdzenie

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info