  • Data: 2013-12-02 11:08:37
    Temat: Re: DZ, dostałem wycenę
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-02 00:50, Adam pisze:

    > Akurat powiem Ci Maniek ze koparkowi (a mialem z wieloma do czynienia)
    > to bardzo kumaci i sprytni ludzie. Gdyby tacy nie byli to kompletnie nie
    > nadawaliby sie na koparkowych :) Zeby wykonywac ten zawod trzeba myslec
    > duuuuzo do przodu. Pisze o takich nowoczesnych koparkowych, nie tych
    > od ostrowkow co jak przyjezdzaja to im flaszka z kieszeni wystaje ;)

    Napisalem, ze trzeba przyjac zalozenie, ze koparkowy to debil, nie
    znaczy, ze taki jest.
    To jest tak, ze ludzie swoje wizje nosza w glowach miesiacami. Wiedza
    dokladnie co i jak, no i moze wydawac sie, ze to wszystko jest
    oczywiste. A tu przyjezdza facet, ktoremu te wizje przekazuje sie w
    ciagu pieciu minut oczekujac, ze pojmie te wszystkie szczegoly noszone w
    glowie kogos innego w tak krotkim czasie. Jak pojmie to OK, ale jak nie
    to lepiej poswiecic troche czasu na przypilnowanie tej wizji.

    Pozdro.. TK