  • Data: 2011-03-28 09:38:11
    Temat: Re: Dach dużej wiaty
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:614700ce-fdfd-49a8-aebf-ede191c3d4a0@x18g2000yq
    e.googlegroups.com...
    > Mnie się wydawało, że drewno jest sakramencko
    > drogie... Ile taka deska 19mm by kosztowała
    > na jednostkę długości przy danej szerokości?

    Adam
    10x6x0,019 = 1,14m3. licz po gdzies pewnie 500-600 pln / m3. Jak ma
    byc tanio to szukaj desek po szalunkach od kogos z budowy - dechy
    2,5cm dorwiesz w okolicy 200 pln / m3.
    pozdr.

    Znaczy trza mi szukać desek...
    A jak z tą papą? Kryje się jeszcze smołówką, czy
    już obowiązuje termozgrzewalna? Mam złe wspomnienia
    ze smołówką ale jak ma być tanio.... Poza tym trochę
    kijowato się prezentuje...

    --
    Yozwig