  • Data: 2012-06-08 14:03:24
    Temat: Re: Dach przecieka
    Od: "s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zerwać pape, wyskubać jak to napisałeś zszywki i gwozdzie i położyć
    > tyweka - kilka stów??? no toś mnie rozbawił.... Weź kalkulator i policz,
    > przyjmijmy ze dachu jest 200m2 i oceń jak długo osobiście być to robił

    u mnie dachu jest 160m2 dwóm dekarzom zerwanie papy zajęło jakąś godzinkę
    (była takim debilnym narzędziem, który wbija zszywki poprzez uderzenie jak
    młotkiem, rozrywając przy tym papę dookoła)
    potem osobiście pomagałem wyrywać lub dobijać pozostałe zszywki, następna
    godzinka, potem przerwa na kanapki i panowie kładli membranę, po południu
    robota skończona i zaczęli przybijać łaty... i wyobraź sobie doliczyli tylko
    symboliczną stówkę do ogólnego rachunku 3500 PLN
    no membrana fakt trochę kosztowała, coś około 800...

    pozdrawiam
    s_13