  • Data: 2012-04-21 22:33:04
    Temat: Re: Dachy płaskie - gdzie?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.04.2012 23:37, Borys Pogoreło pisze:
    > Cześć,
    >
    > Temat o białych dachach przypomniał mi, że miałem was zapytać o
    > ograniczenia w MPZW w waszej okolicy.

    W mojej gminie generalnie jest wymóg spadku, ale bez określonej wartości.

    Jedyny nowo budowany dom w okolicy z płaskim dachem w projekcie miał
    dach całkiem płaski - urząd wniosek o pozwolenie odrzucił i pozwolili na
    budowę dopiero po zmodyfikowaniu projektu tak, żeby lekki spadek jednak
    był (chyba jakieś 10 stopni wyszło).

    Optyczne dach wygląda na płaski i rezultat jest taki, że jak ktoś
    pierwszy raz przyjeżdża w poszukiwaniu warsztatu samochodowego, to pcha
    się właśnie do tego domu ;->

    Dom wygląda idiotycznie - tak ni przypiął ni przyłatał.

    Ale się uparli i mają.