    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 23 Feb 2015 01:46:02 -0800 (PST)
    <b...@g...com>
    <mbv1to$b4c$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mbvhsc$s4l$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <mc4of0$eh5$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mc76jp$1c5$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mc7km7$gua$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <mceqt5$7qb$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 10:12:06 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ale to samo wynika już teraz z konstytucyjnej równości i zakazu
    > dyskryminacji. Już obecnie szkoła ma _obowiązek_ tępić zarówno "niższość"
    > jak i "stereotypowy model".

    pozajączkowało ci sie cos - nasz standartowy model małżeństwa kobiety i mężczyzny,
    gdzie kobieta jest kobietą i matką, a mężczyzna ojcem jest zapisany w konstytucji -
    właśnie ten, standartowy szkoła ma wspierac.

    > Dokładnie tak samo jak obecnie :-)

    Właśnie dokładnie odwrotnie niz obecnie.

    > Z jakiego "Twojego"??? Mogłeś je wypłacić? A może mogłeś je komuś darować?

    mogłem je odziedziczyć

    > Jak chcesz dyskutować o wyjątkach to nie ze mną - znaczna większość kredytów
    > jest spłacanych i dom przechodzi na właściciela.

    kredyty były brane na długie lata - i jeszcze na długie lata dom nie bedzie własnosci
    kredytobiorcy.
    Kryzys->bankructwo panstwa->brak wypłat->bankructwo obywatela->brak spłaty
    kredytu->the end

    > To się czep tej ekipy (i wszystkich poprzednich) a nie Palikota i jego
    > komisji.

    czepiam sie :) Łącznie z tym ze zamiast reformowac robili PRową ustawkę.

    > Uzasadnienie?

    Niełatwo uwierzyc ze ciężko tu żyć? Bronisz zielonej wyspy?
    "Jak wykazały wyniki NSP 2011 i potwierdzają inne
    badania statystyczne prowadzone w gospodarstwach domowych, głównym powodem wyjazdów
    za granicę jest chęć podjęcia tam pracy. "
    http://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ludnosc/migrac
    je-ludnosci/informacja-o-rozmiarach-i-kierunkach-emi
    gracji-z-polski-w-latach-20042013,2,7.html

    > Poniosło Cię. Mocno. :-(
    > Ty który chcesz rozliczać komuchów którzy zabraniali ludziom wyjeżdżać. Ty
    > który potępiasz tych co by dostać paszport godzili się na współpracę z SB.
    > Ty piszesz o trybunale stanu... Aż żal czytać i nie chce mi się
    > odpowiadać...

    to tak samo skandaliczna sytuacja w której zmuszano ludzi do emigracji za komuny.
    Paszport w jedna strone z powodów politycznych. Teraz spadkobiercy tych samych ludzi
    tak zorganizowali polskę ze zmusili rodaków do emigracji z przyczyn ekonomicznych,
    uzasadnienie powyżej. Nic mnie nie poniosło....

    b.