    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    Date: Mon, 23 Feb 2015 14:58:17 +0100
    <8...@g...com>
    <mbvhsc$s4l$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <mc4of0$eh5$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mc76jp$1c5$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mc7km7$gua$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <mceqt5$7qb$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>

    dyskusyjnych:dd5e487b-d2eb-47b7-81c4-73f6421ba5d7@go
    oglegroups.com...

    > pozajączkowało ci sie cos - nasz standartowy model małżeństwa kobiety i
    > mężczyzny, gdzie kobieta jest kobietą i matką, a mężczyzna ojcem jest
    > zapisany w konstytucji - właśnie ten,
    > standartowy szkoła ma wspierac.

    Konwencja niczego nie zmienia w kwestii nazywania kobiety kobietą a
    mężczyzny mężczyzną ani w kwestii tego że małżeństwo to związek kobiety i
    mężczyzny. W konstytucji jest zapisany zakaz dyskryminacji i on obowiązuje.
    Już teraz w świetle konstytucji szkoła nie ma prawa sugerować że mężczyzna
    jest od zarabiania pieniędzy a kobieta od zajmowania się domem bo to jest
    dyskryminacja. I już teraz szkoła ma obowiązek zwalczać taki stereotyp.

    > Właśnie dokładnie odwrotnie niz obecnie.

    Przed uchwaleniem konwencji wystarczyła skarga jednej feministki. Co się
    zmieni bo nie nadążam?

    > mogłem je odziedziczyć

    I nadal możesz. zmieniła się nazwa to już nie jest konto OFE a subkonto ZUS,
    ale nadal te pieniądze są przypisane tobie i nadal podlegają dziedziczeniu
    (w odróżnieniu od pozostałych które niby sobie w ZUS wypracowujemy a
    dziedziczeniu nie podlegają).

    > kredyty były brane na długie lata - i jeszcze na długie lata dom nie
    > bedzie własnosci kredytobiorcy.
    > Kryzys->bankructwo panstwa->brak wypłat->bankructwo obywatela->brak spłaty
    > kredytu->the end

    Większość kredytów z lat 90-tych jest dawno spłacona. Ludzie już _mają_ domy
    i mieszkania.

    > czepiam sie :) Łącznie z tym ze zamiast reformowac robili PRową ustawkę.

    Ale masz jakieś wsparcie dla słowa "zamiast". Skąd przypuszczenie że gdyby
    nie było komisji Palikota to byłyby reformy?

    > Niełatwo uwierzyc ze ciężko tu żyć? Bronisz zielonej wyspy?
    > "Jak wykazały wyniki NSP 2011 i potwierdzają inne
    > badania statystyczne prowadzone w gospodarstwach domowych, głównym powodem
    > wyjazdów za granicę jest chęć podjęcia tam pracy. "
    > http://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ludnosc/migrac
    je-ludnosci/informacja-o-rozmiarach-i-kierunkach-emi
    gracji-z-polski-w-latach-20042013,2,7.html

    No i? Czy ja piszę coś innego? Ja _wiem_ że ludzie tam wyjeżdżają za praca a
    nie w celach turystycznych. Bo tam nadal są wyższe zarobki. Kiedyś były 10
    razy wyższe teraz są 5 razy wyższe. Nadal są wyższe mimo, że u nas się
    _poprawiło_.

    > to tak samo skandaliczna sytuacja w której zmuszano ludzi do emigracji za
    > komuny. Paszport w jedna strone z powodów politycznych. Teraz spadkobiercy
    > tych samych ludzi tak zorganizowali
    > polskę ze zmusili rodaków do emigracji z przyczyn ekonomicznych,
    > uzasadnienie powyżej. Nic mnie nie poniosło....

    1. "Spadkobiercy"? Np. Kaczyński spadkobiercą Bieruta? Zdecydowanie Cię
    poniosło.
    2. "Zmusili"? Ktoś komuś tutaj zabronił pracować czy może zakładanie
    własnych firm zostało zabronione i ja to przeoczyłem? Tak, zdecydowanie Cię
    poniosło.

    Pozdrawiam
    Ergie