    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 23 Feb 2015 06:38:24 -0800 (PST)
    <8...@g...com>
    <mbvhsc$s4l$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <mc4of0$eh5$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mc76jp$1c5$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mc7km7$gua$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <mceqt5$7qb$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <mcfbmv$6vi$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 14:58:56 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Co się
    > zmieni bo nie nadążam?

    Ja własciwie przestaje sie dziwic ze PO ma tak wysokie notowania. Okazuje sie ze
    każdy, ale to każdy negatywny fakt można wyprzec kolejny raz żądając "uzasadnij",
    mając kilka faktów nie domyslic sie zródeł - albo uznac je za spiskowe czyli z
    załozenia niedyskutowalne, i tak dalej...
    Można nawet, w imie walki z ciemnogrodem, uznać ze walka ze "stereotypowym modelu
    roli kobiet i mężczyzn" jest wpisana w konstytucje - dla mnie bomba :-)

    > Większość kredytów z lat 90-tych jest dawno spłacona. Ludzie już _mają_ domy
    > i mieszkania.

    Cudownie. Złe wiadomości pomijamy.

    > Ale masz jakieś wsparcie dla słowa "zamiast". Skąd przypuszczenie że gdyby
    > nie było komisji Palikota to byłyby reformy?

    Gdyby nie było mafii przy władzy nie byłoby PRowej komisji a zwykłe normalne
    działania -m.in. reformy.

    > No i? Czy ja piszę coś innego?

    Zaraz sprawdzimy

    Ja _wiem_ że ludzie tam wyjeżdżają za praca a
    > nie w celach turystycznych. Bo tam nadal są wyższe zarobki. Kiedyś były 10
    > razy wyższe teraz są 5 razy wyższe. Nadal są wyższe mimo, że u nas się
    > _poprawiło_.

    na razie ok.

    > 2. "Zmusili"? Ktoś komuś tutaj zabronił pracować czy może zakładanie
    > własnych firm zostało zabronione i ja to przeoczyłem? Tak, zdecydowanie Cię
    > poniosło.

    no i leming jak zwykle - niby zna powody co sam przyznaje - ale musi wypluć "jak to
    zmusili, sami wyjechali, nikt im karabinu nie trzymał przy głowie".
    Pojęcie przymusu ekonomicznego zna - ale znajdzie kolejne "uzasadnij", "a moze
    bezrobiocie 13% wcale nie ma wpływu"...
    Ergi, szanuje twoją inteligencje, ale strasznie zabrnąłeś broniąc tej zielonej wyspy.

    No ale paru rzeczy sie dowiedziałem.
    Proponuje eot.

    b.