  • Data: 2023-06-30 21:42:12
    Temat: Re: Darmowy prad z fotowoltaiki
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, 30 June 2023 at 21:03:48 UTC+2, sirapacz wrote:

    > Zenek jak zwykle pierdoli od rzeczy. Jego prawo. Ja mam kalkulator i
    > faktury jakie płacę. Wiem ile zapłaciłem za PV, wiem ile płacę za PV i
    > wiem dzięki temu że się opłaca. Bardziej niż zabawa w akumulatory. PS.
    > Straty sobie uwzględniłeś? :)))))) (to do zenka)
    >
    > Tak się składa, że podpisywałem dopiero co umowę w Enerdze. Poniżej wklejki:
    > Cena nocna/dzienna w g12w
    > Cena netto 0,6930 zł/kWh
    > Cena nie zawiera podatku od towarów i usług (VAT) oraz podatku akcyzowego.
    > Cena brutto 0,8585 zł/kWh
> [...]

    A czemu w 2024 podwyżka prądu o 100% w stosunku do 2023 ?

    Czy ich pogięło ?

    Dzwoniłem do URE i cena prądu dla domu to poniżej 1 zł/ kWh

    URE radzi aby z wszystkimi spornymi sprawami z Tauronem iść do sądu i mówi, że nie
    zajmuje się konsumentami

    (szczere chłopaki)

    Jak jest zużycie 200 kWh miesięcznie od kilku lat to ile płacicie miesięcznie ?

    Było 150 zł\
    a w 2023 Tauron wyskoczył z ceną 400 zł
    za zużycie 200 kWh miesięcznie

    Czy u was podobnie ?