  • Data: 2009-08-04 14:47:13
    Temat: Re: Daszek na wiatę
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sama blacha na krokwie ? To by mnie urzadzalo.
    > I to zapewnia wystarczajaca sztywnosc ? Snieg tego nie wgniata ?
    Blacha ma swój profil i to ją usztywnia plus łata co 1m i nic się nie
    dzieje.
    Blacha przykręcona specjalnymi śrubami pod kolor i z gumowymi podkładkami.
    Kropla wody nie przejdzie przez kilkadziesiąt lat. Papa tyle nie wytrzyma
    i znacznie cięższa jest. Z czasem posypkę traci. U mnie po sześciu latach
    schudła z połowę w grubości i zrobiła się bardzo podatna na rozdarcie, co
    w końcu nastąpiło w kilku miejscach i to było przyczyną wymiany całej
    konstrukcji dachu. Faktem było, że dałem tylko jedną warstwę najtańszej
    podkładowej papy, prawie papier.