  • Data: 2011-02-07 20:52:23
    Temat: Re: Dawno nie bylo projektu do oceny wiec daję;)0
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris napisał:

    > Prosze o Wasze uwagi na temat tego projektu.

    Ogólnie mówiąc i nie wnikając w gusta i czyjeś skojarzenia...

    Całkiem przyzwoicie pomyślany - jest i kotłownia, taka raczej sensowna z
    wyjściem na zewnątrz, garaż z wejściem do domu, taras... No ok ;-)

    Co mi się rzuca w oczy, to jakoś z tymi drzwiami za gęsto naukładali...
    Przy łazience 7 coś za dużo tych drzwi - ja bym raczej poszerzył
    korytarzyk, chociaż w ostatniej części, żeby tych drzwi nie było aż
    troje na 1 m2

    W wiatrołapie tez jakoś za gęsto są te drzwi - tu bym chociaż zmienił
    kierunek otwierania tych do holu z lewych na prawe...a do garażu w
    ostateczności nie muszą otwierać się w stronę wiatrołapu, tylko mogą
    spokojnie do garażu.

    Coś ten projektant z drzwiami za bardzo nasmarował, a poza tym... ;-)

    No gąsiorów na dach sobie zamów duuużo :-)))

    pozdr
    Robert G