  • Data: 2011-02-08 07:55:56
    Temat: Re: Dawno nie bylo projektu do oceny wiec daję;)0
    Od: "abo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:80c6d124-1c42-48dc-86dd-e8a7122795cc@g11g2000vb
    q.googlegroups.com...
    On 7 Lut, 21:06, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
    > http://projekty.muratordom.pl/projekt_sloneczna-pola
    na,2070,1,0.htm

    > Prosze o Wasze uwagi na temat tego projektu.
    > Pozytywy, negatywy itp. Wszelkie opinie mile widzine(no może poza belkotem
    > smerfa papy)

    Podoba mi sie, ze jest oddzielona czesc dzienna (salon+kuchnia) od
    nocnej, prywatnej (3 pokoje). Podoba mi sie, ze jest maly WC dla
    gosci. Koncepcyjnie mam dokladnie tak samo. Troche malutkie te
    pokoiki.

    Dlaczego podział prywatnego domu musi być na strefę dzienną i nocną, na
    prywatną i publiczną, na ciepłą i zimną jakie jeszcze strefy wymyślisz.
    Wydaje mi się, że dla Ciebie każda przestrzeń prywatna, dzieli się jeszcze
    na prywatno publiczną i publiczno prywatną albo cos w tym stylu. Chcesz
    zbudować dom i od razu masz wizję ile to ludzi Cię odwiedzi którzy tez będą
    chcieli miec swoje strefy. Rozumiem gdyby była to parterówka np 300 m2 to
    można sobie pozwolić na strefa dla domowników i strefa dla odwiedzających,
    ale przy powierzchni 110 m2 nie ma to sensu.

    Teraz o domu.

    Wyjście na taras z pokoju i salonu zaburza strefę dzienno nocną. Kuchnia
    daleko od drzwi na taras, juz sobie wyobrażam obiad na tarasie, a potem
    bieganie po widelec lub cos tam, bieganie do kibelka, itp.. Pozatym
    śpiżarnia z oknem to nie najlepszy pomysł, z uwagi że zazwyczaj przetwory
    nie lubią jasności (a już napewno słońca). Najchętniej zamieniłbym pokój 6 z
    kuchnią. To tak na teraz