  • Data: 2015-05-05 15:33:54
    Temat: Re: Delimano
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-05 o 14:02, k...@g...com pisze:

    > Wiem jak wychodzi z nexa bo mam między innymi 5N. Trzeba bylo kupić 5N to pomimo że
    taka sama obudowa i to samo w danych technicznych inny aparat niż 5R. Sony zrobił tak
    dobry kompakt z oznaczeniem N że wszystkie następne popsuł żeby konkurencji do
    półprofesjonalnych kamer nie robił.

    No nie. 5R ma chociazby focus z detekcja fazy.

    > Robisz błąd fotografując bez statywu przy słabym świetle.

    To nie sa jakies ciekawe zdjecia, wiec nie ma czego zalowac. Zwykle
    wakacyjne wyjazdy i jakies tam ciekawostki nie do publikowania. Ale masz
    racje z tym statywem. Generalnie cieszy mnie to, ze mozna prawie w ogole
    nie uzywac lampy.

    > Jak masz problem z noszeniem statywu za 30 złotych to taki teleskopowy kijek
    robiący za statyw sobie kup. Jak się bawisz w zdjęcia to do nexa dokup dobry obiektyw
    (obiektywy). Najlepiej jak by były dedykowane do pełnej klatki. Radzieckie z Zenita
    bardzo dobrze się sprawdzają i nie są bardzo drogie.

    Z tymi zenitowymi jest taki problem, ze nie maja silnika.

    Pozdro.. TK