    From: "Krzysiek" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Deska barlinecka na piance???
    Date: Fri, 28 Aug 2009 07:43:40 +0200

    Użytkownik "Krzysiek" <NOSPAM_jachoska_NOSPAM@NOSPAM_gazeta.pl_NOSPAM>
    napisał w wiadomości news:h761k9$d6m$1@inews.gazeta.pl...

    > Dlaczego tak uważasz?
    > Pozdr.
    > Krzysiek
    Autor się nie kwapi, więc podzielę się swoją opinią. Mam na piętrze ponad
    60m2 barlinka. Kupiłem jesion, który jest aktualnie w niustającej promocji
    za (ok. 120zł/m2).
    Montażysta zniechęcał mnie do Barlinka, uzasadniając tym, że krawędzie są
    nieco grubiejpolakierowane, co z kolei powoduje nieładny efekt eksponowania
    łączeń.
    Nie zauważyłem tego i instalator sam przyznał, że musieli coś poprawić.
    Podłoga była klejona, żeby wyeliminować ewentualnie "stukanie" w
    pomieszczeniach poniżej piętra.
    Można mieć pewne uwagi do spodu deski, ale zatrzaski działają bardzo dobrze
    i łączenia są precyzyjne.
    Na 60m2 trafiły się ze dwie deski mocno odbiegające kolorem, no ale ten
    jesion nie był przebierany więc nie mogę mieć o to żalu.
    Jak dla mnie stosunek jakości do ceny przyzwoity.
    Nie mogę się jeszcze podzielić wrażeniami z eksploatacji, bo podłoga ma
    kilka tygodni..
    Pod deskami nie mam ogrzewania podłogowego. Tam gdzie podłogówka, planuję
    plastikowe panele.
    Pozdr.
    Krzysiek