  • Data: 2013-11-13 18:42:03
    Temat: Re: Deski na legarach - pianka pod deske?
    Od: jan dolniak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Calkiem możliwe,technika idzie do przodu ;)
    Mocowanie znacznie ulatwia pracę,jednak z zastrzeżeniami,które podalem.Czy jest
    wlaściwe?Powiedzmy,że nie mam zdania.U siebie bym na to nie pozwolil,szczególnie w
    przypadku podlogi na tak cienkich legarach,czyli bez wentylacji.Z drugiej strony-w
    wypadku lekko wilgotnego drewna mocowanie zabezpiecza przed wyginaniem się calej
    konstrukcji.Co bedzie póżniej-to już inne zmartwienie.
    Ale to tylko moja opinia.Zachęcam do jej sprawdzenia.