    From: "karlos" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Deweloper, a liczniki energii elektrycznej.
    Date: Sat, 14 Feb 2009 20:17:14 +0100

    > dokladnie tak.
    > developer niema nic wspolnego z licznikami na mieszkania.
    > to jest obowiazek dostawcy energi.
    > wlasciciel mieszkania podpisuje umowe z dostawca energi i na tej podstawie
    > jest przylaczany prad.

    Tutaj Ameryki nie odkryles, oczywiscie, ze obowiazkiem dostawcy energii jest
    fizyczne zamontowanie urzadzenia pomiarowego.
    Juz nie raz bywalo tak, ze developper oddawal lokal mieszkalny bez
    indywidualnego licznika energii elektrycznej, co nie powinno miec miejsca.
    To developper powinien podpisac umowe z zakladem elektrycznym na kazdy lokal
    indywidualnie, a po sprzedazy, umowa jest przepisywana na nowego
    wlasciciela.
    pozdrawiam