  • Data: 2013-09-22 10:45:29
    Temat: Re: Dla Ergiego w celu wiekszego zadowolenia :-)
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:l1l1bq$rh9$1@speranza.aioe.org...
    > Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    > news:523e0474$0$17977$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Która to niby partia ? :P
    >

    > ...i tu jest pewnien problem :-)))

    Nie ma problemu. Rzeczywistosc jest jaka jest. Na calym swiecie. Dorosli nie
    jecza, biora ja na klate i dzialaja. "Sprawiedliwosc" jest tylko dla
    wierzacych i w dodatku po smierci. Dla Was mam rade: trzeba wybrac
    najmniejsze zlo. Rada ta jest oczywiscie tylko dla tych, ktorzy maja tak
    skonstruowana psychike by koncentrowac na zlej stronie ludzi.