  • Data: 2013-09-22 20:42:20
    Temat: Re: Dla Ergiego w celu wiekszego zadowolenia :-)
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Sat, 21 Sep 2013 15:08:10 +0200 osobnik zwany Aleksander
    napisał:

    > Zamiast bredzić, weź przyjedź i zobacz kawałek trasy toruńskiej... ów
    > szklany tunel. Potem sprawdź ile kosztowała jego budowa - a później
    > pokaż mi droższy kawałek drogi, która idzie normalnie, na powierzchni.

    ten kawałek nie jest autostradą to po pierwsze. po drugie drogi to był
    kawałek od Powązek do Konotopy, po trzecie nie porównuj kawałka drogi
    ekspresowej przez środek miasta, który składa się głównie z obeiktów
    inzynierskich, przekładania róznych instalacji ze średnią.

    > Kończą się argumenty, zaczynają się inwektywy. Wszystko jasne.

    czyli trafiłem.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?