  • Data: 2012-02-01 08:48:00
    Temat: Re: Dla sceptyków i niedowiarków
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:jg9lcj$pg1$1@usenet.news.interia.pl...
    >A ja mam pytanie trochę z innej beczki...
    >
    > Co robisz, jak w nocy, czyli gdy solar jest zimny, spadnie śnieg?
    >
    > Odśnieżasz mechanicznie, czy załączasz pompkę, żeby podgrzać kolektor
    > ciepłem z kotła?

    W sterowniku jest funkcja grzania rewersyjnego ale ja ją tylko kilka razy że
    tak powiem tylko przetestowałem.
    Jak w nocy spadnie śnieg to na rano i tak podjazd odsnieżam więc kilkoma
    ruchami ściągam przy okazji solar stojący w ogrodzie.
    Często jest tak że pozostaje sporo szronu i lodu przyklejonego. Nie
    przejmuję się tym. Wystarczy chwila słońca i od góry pięknie odtaja i solar
    czyści się całutki. Sublimacja.

    Marek