eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego Tauron instaluje liczniki energii elektrycznej z dokładnościa do 1 kWh a nie 0,1 kWh ?o › Re: Dlaczego Tauron instaluje liczniki energii elektrycznej z dokładnościa do 1 kWh a nie 0,1 kWh ?o
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dlaczego Tauron instaluje liczniki energii elektrycznej z dokładnościa
    do 1 kWh a nie 0,1 kWh ?o
    Date: Thu, 13 Jul 2023 15:11:48 +0200

    W dniu .07.2023 o 15:06 a a <m...@g...com> pisze:

    > Kręcisz jak zwykle i wijesz się jak piskorz
    >
    > ale powtarzasz, że wszystkie liczniki jakie miałeś byly wadliwe, bo nie
    > byly certyfikowanymi urządzeniami pomiarowymi,
    > gdyż zaokrąglają bez uprawnienia zużycie do 1 kWh,
    >
    > gdy oswietlenie LED promowane przez Brókselkę i Urszulkę,
    > nie jest prawidłowo naliczane jako zużycie energii elektrycznej, gdyż
    > wadliwe liczniki zaokrąglają zużycie do pelnych kWh,
    > a oswietlenie LED to źródła o mocy 5W, 7W i wyżej
    >
    > czyli żadne 1000W

    Gdzie napisałem, że liczniki zaokrąglają do 1kWh? - pół dnia tłumaczę
    Tobie i Zenkowi, że tak właśnie nie jest.
    To, że na fakturze (u niektórych operatorów) są podane stany zaokrąglone
    do pełnych kWh nie oznacza, że licznik tak wewnętrznie liczy.
    Trudno coś wytłumaczyć komuś, kto nie rozumie co czyta.

    TG