eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego Tauron wysyła podwójny rachunek za sierpień-wrzesieńRe: Dlaczego Tauron wysyła podwójny rachunek za sierpi eń-wrzesień
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dlaczego Tauron wysyła podwójny rachunek za sierpi eń-wrzesień
    Date: Wed, 25 Aug 2021 22:00:46 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2021 o 21:48 a a <m...@g...com> pisze:

    > każda wpłata musi mieć tytuł dla prawidłowego zaksięgowania.
    > Gdy wpłacę w sierpniu 100zł i napiszę prognoza, to księgowa i program
    > księgujący uzna przelew za nieprawidłowy i nie zaksięguje na rzecz konta
    > konsumenta w Tauron,
    > gdy wpłacę bez tytułu to nadal nie wiadomo, jak zareaguje program
    > księgujący i czy wpłatę wrześniową, pomniejszoną o sierpniową,
    > zaksięguje prawidłowo i nie wygeneruje niedopłaty i wezwania do zapłaty,
    > co może skutkować odłączeniem licznika.

    Nie wiem jak jest w Tauronie, ale w PGE wpłaca się na swoje subkonto.
    Mam odczyt robiony raz na pół roku i co pół roku dostaję prognozę na
    następne półrocze. Z racji tego, że sprawdzam co miesiąc ile zużywam - to
    olewam prognozy i wpłacam na rachunek kwoty za rzeczywiste zużycie, Robię
    tak od jakiś 10 lat i jeszcze mi się nie zdarzyło aby mi odcięli licznik.
    Po półroczu mam nadpłatę lub niedopłatę na poziomie max 50 zł.
    Nigdy nie wpisuję żadnego tytułu przelewu, bo wpłacam na swoje subkonto.

    TG