eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego Tauron wysyła podwójny rachunek za sierpień-wrzesieńRe: Dlaczego Tauron wysyła podwójny rachunek za sierpi eń-wrzesień
  • Data: 2021-08-25 21:56:19
    Temat: Re: Dlaczego Tauron wysyła podwójny rachunek za sierpi eń-wrzesień
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > każda wpłata musi mieć tytuł dla prawidłowego zaksięgowania.
    > Gdy wpłacę w sierpniu 100zł i napiszę prognoza, to księgowa i program księgujący
    uzna przelew za nieprawidłowy i nie zaksięguje na rzecz konta konsumenta w Tauron,
    raczej tak nie jest. Staram sie płacić raz na rok, a jak zapomnę,
    niedopłacę, nadpłacę.... nic złego sie nie dzieje, pieniądze są
    księgowane tak, aby w pierwszej kolejności była zapłacona najstarsza
    faktura. Chyba że masz firmę i problem ze swoją księgową....

    ToMasz