eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożejeRe: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-17 17:18:19
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > O to właśnie pytam, co to za skojarzenie, z czym?

    Cavallino to taka mieścina na lagunie Weneckiej. Na mierzei przy samej
    wyspie, po lewej (północnej) stronie, jak się wypływa z zatoki. Dość
    sympatyczna skądinąd.

    > Bo ja nie kojarzę totalnie o czym piszesz, więc jestem ciekaw co
    > i czemu Ci się pod maską urodziło.....?

    To właśnie. Lubię snuć się po takich miejscach, często zapomnianych
    przez ludzi. Niektóre na wyciągnięcie ręki, tuż przy zaadeptanych
    przez tłumy 'atrakcjach'. Do innych trzeba jechać na koniec świata,
    a przynajmniej Europy. Nie wiem które lubię bardziej, nie mogę się
    zdecydować -- wciąż muszę próbować i porównywać.

    Takie są moje skojarzenia, proszę się nimi nie przejmować. O prawdziwą
    genezę ksywki nie będę pytał.

    > Nie interlokutorów, tylko klientów próbujących hejtować ev, tylko
    > dlatego że zazdroszczą, nie wiedzą o co w nich biega,

    Ale mnie przecież też! Dlaczego?

    > albo po prostu mają inne preferencje.

    No tak, o tym zapomniałem. Wystarczy po prostu mieć inne preferencje,
    by zostać hejterem.

    Jarek

    --
    -- Lotos, Lotos pudziesz stąd!
    -- Kto u was na wsi nadał psu tak piękne imię?