eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-06-06 12:44:48
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, musi. O ile faktycznie ma służyć rozwiązaniu jakiegoś problemu.
    > Szybkie przejście z benzyny na prąd w dalszych podróżach jest nierealne.

    No ale jakich dalszych? Polacy nie jeżdżą po Europie samochodami tylko
    latają. Sobie na urlop pojadą i tyle tego dalszego jeżdżenia.

    > To na razie tylko dla hobbystów.

    Nie o nich była mowa?

    > Ale ruch lokalny da się zelektryfikować
    > dość szybko. Jednak też trzeba oszczędzać, bo prądu dla wszystkich
    > chętnych braknie. Dlatego mały i dlatego o krótkim zasięgu (więc lekki
    > i mało energochłonny).

    Masz odpowiedź dlaczego Twizy.

    > No tak, tam nie zaglądam. Na grupę o młynkach do kawy albo o suszarkach
    > do włosów też bym nie zaglądał.

    > W takim razie nie wybieram. Mam więcej niż 14 lat i chciałbym samochód.

    Hulajnogami elektrycznymi jeżdżą 'stare babcie'. No ale nie takie jak Ty
    i tyle.

    niskiej-cenie-nawet-52-300-zl-promocja-w-salonach-ma
    rki/

    > Skoro "uwzględniając dopłatę w ramach programu Mój Elektryk", to ja nie
    > chcę. Nie chcę być pasożytem, spokój mojego sumienia wyceniam znacznie
    > wyżej. Poza tym ten samochód jest niewiele mniejszy od mojego (jedynego)
    > samochodu, którym jeżdzę też na wakacje. Po co mi drugi taki sam? Chyba
    > inni mają podobne podejście, bo to wyprzedaż niechcianego towaru.

    Bo Ty nie chcesz? Mnie się wydaje, że właśnie realizacja potrzeb
    przeciętnego użytkownika. Bym sobie kupił, ale ... ile można mieć tych
    ... elektryków :-)