eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-06-06 13:26:01
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Jun 2024 12:14:47 +0200, Cavallino wrote:

    > No tak, przestawienie kilku klapek w głowie dla niektórych jest
    > nierealne.....
    >
    > Osobiście nigdy nie jeździłem tak dużo w dalsze podróże jak teraz
    > elektrykiem, 75 kkm zrobione w 2,5 roku.
    > I to przy zdalnej pracy.

    I ile z tego na własnym prądzie?
    Bo to tak licząc 300km zasięgu mamy 250 ładowań wiec jakies 250-500h
    stracone.
    No chyba, ze nie stracone, tylko przeżarte - ile przytyłeś? :-)

    No dobra, to jakies 576 km tygodniowo. Jak co tydzien jedziesz na
    własną działke nad morze, to można ładowarki omijać.

    > Ale spoko, następne pokolenie już nie będzie nauczone tankowania, więc
    > problem sam zniknie.
    > https://elektrowoz.pl/auta/naukowcy-kierowcy-zostali
    -wyuczeni-tankowania-paliwa-wydaje-im-sie-ono-natura
    lne-dlatego-elektryki-ich-stresuja/

    niewątpliwie - sie przyzwyczają do długiego ładowania, to będą uważali
    za normalne :-)
    Ale to jeszzcze troche czasu upłynie, ja chyba nie dożyję :-)

    Ewentualnie - do tego czasu ładowanie bedzie w miarę szybkie, albo
    wcale go nie będzie - melex i pociąg rozwiążą sprawy

    J.