    From: "Tornad" <w...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Długa rura...
    Date: Thu, 06 Oct 2011 09:57:49 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Witam.

    > Ktoś doradzi jak połączyć piec oddalony od grzejników o jakieś 25 m.

    > Piec jest w warsztacie. Chcę go podłączyć do budynku mieszkalnego.

    > Rury prowadzone wewnątrz budynku warsztatowego, garaż do pomieszczenia gdzie

    > zostaną podłączone do instalacji w mieszkaniu.

    > Droga prowadzenia rur jest po linii prostej. Jeden zakręt 90*.

    Ja bym probowal tradycyjnie, trzycwierciowe rury stalowe na skretki.
    Gwintownice juz nie sa takie drogie a po wykonaniu mozesz ja odsprzedac. No i
    w garazu cos mocniejszego trzeba. Te alupexy maja jak dla mnie za duzy zwis.
    Spoko Twoje wnuki jeszcze Cie chwalic beda. Jedyne na co trzeba zwrocic uwage
    to elektrycznie odizolowac czesc zelazna od miedzi bo tworza sie napiecia
    korodujace, ale to musialby Ci pelny hydraulik doradzic. Ja jestem tylko
    trzycwierciowy:).
    Pzdr.
    Tornad