  • Data: 2015-07-14 15:15:23
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 14 lipca 2015 15:09:34 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > No i jeśli to mieszkanie w bloku to często nie ma podzielników ciepła i nie
    > można zrezygnować ze wspólnego grzania co sprawia że musisz płacić za
    > ogrzewanie nawet jak Cię nie ma w domu co w kontekście podróży jest
    > kompletnie bez sensu.

    Ze swojej strony dodam, ze moja mama na 55m2 mieszkajac sama placi za
    ogrzewanie ponad 3k pln. Za samo centralne. Do tego gaz do grzania CWU
    ok 80 pln / 2 m-ce, daje w sumie blisko 3,5k pln. Ja swoja chate grzeje
    razem z CWU grubo ponizej 3k pln (w tym sezonie z 2,5k pln), czyli sporo
    taniej :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.