  • Data: 2015-07-17 21:22:26
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-17 o 17:21, Dupek Żołędas pisze:
    > Teoria.
    > 25 lat mieszkałem w "renomowanej" miejscowości pod Warszawą (Komorów).
    > Dojazd koszmar.

    od 3 czy 4 lat mieszkam pod Wrocławiem (Kąty Wrocławskie) - dojazd
    zajebisty, do granic Wrocławia dojeżdżam 10 minut, do pracy 20 min.

    > Sobota/niedziela grill u sąsiadów z prawej.

    jak mieszkałem we Wrocławiu to ni było gdzie grilla zrobić...

    > Strzyżenie trawnika u sąsiadów z lewej i naprzeciwko.

    to mi nie przeszkadza, na noc zamykam okna bo mam klimę

    > Z tylu u sąsiadów dzieciska drą japy (jak nie pada).

    bo mają gdzie pobiegać i nie wdepnąć w psie gówno :) (w mieście pod
    domem był park ok. 1ha?, z czego wydzielony ok. 150m2 park do zabawy dla
    dzieci, reszta obsrana przez psy.

    > Psy (po dwa na posesji) szczekają na okrągło.

    u mnie żaden, za to w bloku o 1 w nocy sąsiadka wersalkę rozkładała ;)

    > Teraz mieszkam w Warszawie. W samym centrum. W starej kamienicy. W
    > oficynie. Cisza,spokój.Wszędzie blisko na piechotę albo rowerem.
    > Mieszkanie ma 4m wysokości.Mury prawie 1,2 metra grubości.
    > Do sklepów (dowolnych) 50-100metrów, do lekarza takoż, do parku 100
    > metrów i mogę iść aż do Łazienek (5km).Stare Miasto 400 metrów.
    > Dworzec Centralny 0.5km.Al.Ujazdowskie 0.5km.
    >
    > Już wiem gdzie lepiej.

    ja też :)

    Łukasz