  • Data: 2015-07-21 23:01:49
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 21 lipca 2015 22:57:26 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > No wiec przy 3mln rocznie facet raczej wie jak nie tracić kasy, a Adaś nam
    > tu serwuje opcje, ze pozwolił sobie owe 3 banki opodatkować, i potem zaczął
    > je inwestować - zamiast, jak każdy uczciwy przedsiębiorca odpisać inwestycję
    > od podatku.

    No, a z ta inwestycja to on sie urodzil w swojej glowie. Od niemowlaka
    wiedzial, ze w tym i tym dniu zdarzy mu sie taka, a nie inna opcja :D

    Myslisz, ze inwestycje na 10 baniek planuje i realizuje sie w ciagu
    pol roku? :) Glupi jestes jak but :D

    > A to wszystko daje mi w głowie jedna konkluzję: jak się zmyśla to się błędy
    > robi :-)

    Jak sie jest glupim to sie wyciaga glupie wnioski.

    --
    Adam Sz.