  • Data: 2015-07-23 21:50:02
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 lipca 2015 21:18:16 UTC+2 użytkownik masti napisał:
> [...]
    błędną interpretację i będzie ją uważał za prawdziwą.

    > zaczynasz kojarzyć swoje wypoweidzi z głupotami? może jeszcze wyjdziesz
    > na ludzi.
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Bystry jesteś jak woda w sraczu za 2000. Anglicy mają powiedzonko " jak się biedny
    dorobi to pali w piecu nawet latem". Te sracze po 2000 to polski odpowiednik palenia
    w piecu latem. Ktoś kto nigdy nie był szanowany uważa że jak pokaże jaki jest bogaty
    to wszyscy od razu zaczną go szanować. A to trzecia z Tischnerowskich prawd. Ciebie
    to nie dotyczy bo nie dość że biedny jesteś to do tego głupi.