  • Data: 2014-08-11 23:43:41
    Temat: Re: Do Mańka
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-11 21:25, Adam pisze:
    > W dniu poniedziałek, 11 sierpnia 2014 19:47:30 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Przesilenie w takim wypadku to mogloby przyjsc ale po miesiacu, a nie
    > trzech dniach :-)

    Kazdy ma wybor. Ja nie mam nic przeciwko, ale dla siebie pisze inne
    scenariusze. Moze to kwestia wieku? Teraz bardziej skupiam sie na
    sluchaniu dzieci niz na wlasnych ambicjach. Dzisiaj poraz tysiac
    osiemset piecdziesiaty osmy ogladalem zachod slonca W Jastrzebiej Gorze.
    Myslisz, ze do dla mnie atrakcja taka jak za pierwszym razem? Jutro
    planujemy poznym popoludniem trojmiasto. I znow poraz tysiac jedenasty
    bede na molo w Sopocie. Przeciez to nuda, co z tego jak dzieciaki sie
    ciesza? Ja sie ciesze jak one sie ciesza. Odbije sobie na starowce w
    Gdansku, ktora bardzo lubie. W Gdyni ma byc zlot zaglowcow, tez chetnie
    zobacze. I tak z wiekiem zmieniaja sie priorytety...

    Pozdro.. TK