  • Data: 2017-12-05 21:44:49
    Temat: Re: Do Zenka: fotele kinowe
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 5 grudnia 2017 18:51:29 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > przed chwilą słyszałem reklamę słuchawek z dzwiękiem 7,1
    > To dopiero cudo;)

    Nie wiem jak takie "7.1" ale kiedyś oglądałem test konsumencki jakichś
    słuchawek "surround" i ponoć wyszło całkiem nieźle - tj. wyraźnie "tył"
    było słychać z tyłu i efekt był niezły. Nie pamiętam modelu etc bo to ze
    2 lata temu było jak nie więcej. Ale test był typowo konsumencki,
    niekomercyjny i nie-sponsorowany :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.