    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Do przemyślenia
    Date: Mon, 20 Apr 2009 10:10:26 +0200

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:84865d54-ce89-4a49-9121-a1efafda3c09@y7g2000yqa
    .googlegroups.com...
    On 20 Kwi, 09:07, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> napisał w
    > wiadomościnews:gsg4mv$6i8$1@inews.gazeta.pl...> Użytkownik "Kris"

    > Ja wszystkim zapłaciłem i wiekszych fuszerek nie miałem.

    >To albo jesteś szczęściarzem, albo niewiele zauważasz...

    Pewnie masz racje. Ksiazkowo zapewne nie jest- ale czy ktoś jest w stanie
    taka jakość zapewnić.
    Chałupa stoi, dach nie przecieka podłoga prosta, drzwi i okna się zamykają,
    prąd "nie kopie" woda z kranów leci;))))

> [...]
    >za pijaństwo i daje teraz ogłoszenie do gazet żeby znaleźć inną... I
    >niech mi kto teraz powie że z firmą to jest lepiej...
    >Toż te ogłoszenie mogłem sam dać do gazety i miał bym tą samą "jakość"
    >za dużo mniejsze pieniądze.... W dodatku skoro tak na prawdę to różne
    >ekipy robią w ramach jednej firmy, to co dają referencje w przypadku
    >firm?
    > I uważama ze cena robocizny nie przekłada sie na jokość
    > Ja znalazłem tanią FIRMĘ i widywałem również drogich Heńków.
    >No mi się taniej firmy nie udało znaleźć, no ale cena nie była dla

    Do npSSO nie opłaca się bracv heńków bo z reguły sprzetu nmie mają itp
    No chyba że profesjoinalne Heńki;))

    > A odnośnie propagowania i dyskwalifikowania: to Wy Własciciele Firm na tej
    > grupie dyskwalifikujecie z automatu Panów Heńków- w większości zresztą
    > waszych byłych pracowników

    >Ba, dyskredytują jakiekolwiek strzępy informacji, na których inwestor
    >mógłby się oprzeć w sporze merytorycznym (murator -beee bo tam panie
    >bzdury piszą, normy -beee bo drzewiej się inaczej budowało i domy
    >stoją po dziś dzień, czyli mój "ulubiony" tekst, oraz informacje od
    >producentów - też beee bo sponsorowane, itp. itd) ... ale co się
    >dziwić?

    No i jeszcze jeden problem. Od kilku tygodni szuklam FIRMY lub Heńka którzya
    mogłaby mi zrobic balustrady na balkon.
    Umawiałem się chyba z 6 ekipami. Obiecali przyjechac pomierzyc wycenić itp.
    Przyjechał jeden- kilka dni po umówionym terminie. Mam wrażenie że większość
    ekip olewa klienta.
    A ten co przyjechał podał cene z materiałem. Jak poprosiłem o wycene
    robocizny to podał nawet przyzwoitą cene.
    To powiedziałem że ma robic spis materiałów. materiały(tralkikształtki itp )
    ja mu kupie. I nagle stwierdził że tak to nie- że on sam kupi bo ma rabaty
    itego tupu bzdurne teksty.

    Krzysiek