  • Data: 2009-04-21 08:41:09
    Temat: Re: Do przemyślenia
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Kwi, 17:46, "kiki" <s...@s...ss> wrote:
    > "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message news:84865d54-ce89-4a49-9121-
    >
    > A napisz co ci z tym ociepleniem źle zrobili?

    Szkoda gadać...
    Na pierwszy rzut oka ściana jest zwichrowana i do tego na górze
    wklęśnięta (klejem tego się nie wyrówna). To tyle z "estetycznych
    błędów" ...
    Do tego mieli kleić obwodowo-punktowo (jak się pytałem właściciela jak
    robią to sam nienaprowadzany pięknie wszystko wyrecytował) a jak
    patrzę w szczeliny od góry, to chyba posłuchali Tornada i kleili na
    placki... :-(
    Kiedy patrzyłem to robili dobrze... ale widać robili inaczej kiedy nie
    patrzyłem.

    Ale to jeszcze nic... mam wykusz na planie ośmiokąta, na łączeniu ze
    ścianą nie docinali styropianu tylko zetknęli płyty ze sobą ...
    powstała trójkątna rura na całej wysokości budynku (oczywiście
    wszystko pięknie zamaskowane siatką i klejem).
    Mam uskok ściany... przykleili styropian na równo ze ścianą jedną i
    drugą, a "łącznik" uskoku tylko zasmarowali klejem. Więc tu tylko pas
    kleju i siatki o szerokości 20 cm jest izolatorem ...
    No i nie skończyli roboty, tzn jedną ścianę rozgrzebali, w 3/4
    przykleili styropian bez jakiegokolwiek zabezpieczenia ... i teraz tak
    to wisi i smaży się na słońcu...
    Itp...