eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDobra wiadomość dla chcących wynająć mieszkanie w Lodzi › Re: Dobra wiadomość dla chcących wynająć mieszkanie w Lodzi
  • Data: 2023-04-23 16:59:55
    Temat: Re: Dobra wiadomość dla chcących wynająć mieszkanie w Lodzi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Te 2% to kiełbasa wyborcza. Problemów młodych to nie rozwiąże, bo
    > ci nie mają zdolności kredytowej i żadnego kredytu nie dostaną.
    > Dla młodego nie jest istotne czy kredyt będzie na 2 czy 4% - on i
    > tak kredytu nie dostanie bo jest młody, biedny i ma wynajmować.
    > Na tych 2% (jeśli przejdzie) zarobią zamożni, mający gotówkę na
    > "wkład". Skutkiem pomysłu 2% będzie jak zwykle wzrost ceny
    > mieszkań, już teraz (choć nie ma jeszcze żadnej ustawy) ludzie
    > zapisują się na listy rezerwowe u deweloperów, przez co zatrzymał
    > się spadek cen mieszkań. Wystarczyła kiełbasa wyborcza, aby cały
> [...]

    Zdolnosc kredytowa sie zmieni.
    Podejrzewam ze obecnie mamy taka smieszna sytuacje ze ma byc niby
    kredyt 2% a zdolnosc banki licza cały czas według zalecen KNF który
    nakazuje do oprocentowania dodać 5% na poczet przyszłych, mozliwych
    podwyzek wiboru.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam