eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDobre opracowanie dotyczące efektywności pomp ciepła › Re: Dobre opracowanie dotyczące efektywności pomp ciepła
  • Data: 2011-12-07 20:22:07
    Temat: Re: Dobre opracowanie dotyczące efektywności pomp ciepła
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4eddca1f$0$8438

    > To powoduje że wydatek ciepłej wody jest niższy co przy niskich jej
    > temperaturach powoduje że do baterii dociera ona z mniejszą siłą niż
    > zimna. Gdy jest cyrkulację jak u ciebie to zauważ że pompka obiegowa
    > podnosi nieco ciśnienie przez co wody ciepłej w kranie jest więcej.

    No w sumie moze tak byc, ale jak slysze w swojej baterii mieszanie nastepuje
    dopiero wtedy, kiedy woda robi sie za ciepla. Tj. bateria wyraznie staje sie
    glosniejsza, kiedy ciepla woda jest naprawde ciepla, tak jakby otwieral sie
    zawor zimnej strony.
    Mam wrazenie, ze ten jest calkowicie zamkniety i poki woda nie zrobi sie za
    ciepla to doplyw zimnej wody pozostaje zamkniety.
    To obserwacje audiologiczne ze tak powiem.

    Pozdro.. TK