eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDobre opracowanie dotyczące efektywności pomp ciepła › Re: Dobre opracowanie dotyczące efektywności pomp ciepła
  • Data: 2011-12-08 08:41:14
    Temat: Re: Dobre opracowanie dotyczące efektywności pomp ciepła
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jbohte$jjv$1@usenet.news.interia.pl...
    > No w sumie moze tak byc, ale jak slysze w swojej baterii mieszanie
    > nastepuje dopiero wtedy, kiedy woda robi sie za ciepla. Tj. bateria
    > wyraznie staje sie glosniejsza, kiedy ciepla woda jest naprawde ciepla,
    > tak jakby otwieral sie zawor zimnej strony.
    > Mam wrazenie, ze ten jest calkowicie zamkniety i poki woda nie zrobi sie
    > za ciepla to doplyw zimnej wody pozostaje zamkniety.
    > To obserwacje audiologiczne ze tak powiem.

    Rozbierałem już parę baterii i widzę że wszystkie mają w zasadzie taką samą
    zasadę działania. W tych co ja widziałem termostat nie odcina zupełnie
    zimnej wody. Zrób mały eksperyment. Jeśli masz zaworki odcinające ciepłą i
    zimną wodę pod umuwalką, zakręć ten od ciepłej wody i nastepnie otwórz
    baterię na full gorący i zauważ czy leci zimna czy nie. Według tego co
    piszesz nie powinna lecieć.

    Marek