  • Data: 2010-12-10 07:05:01
    Temat: Re: Dobrze ocieplony dach rulez!
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-09 14:32, robercik-us pisze:

    > A do czego się takie płotki montuje? I czy można założyć takie płotki na
    > już wykonanym dachu?

    Na alledrogo są uniwersalne płotki tzw. niezależnych producentów, które
    montowane są na odpowiednio wygiętych płaskownikach.

    Ja natomiast wziąłem systemowy płotek z BRAASa i do niego odpowiednie
    uchwyty montowane w miejsce dachówki. Trochę to widać na linku poniżej -
    chociaż niezbyt dokładnie.
    http://goo.gl/DZsDh

    Oczywiście na gotowych dachach nie ma problemu z montażem - ja
    zamontowałem na gotowym - bo się chłopaki rozpędzili i skończyli dach
    zanim znaleźli w blaszaku płotek :)

    PZDR
    Shaman